Gå til hovedinnhold

Mitt DT bidrag for Barnemix

Hjerte-kort til en kul jente

Her kommer mitt bidrag for barnmix. Jeg var så heldig å få tilbud om å være med der.. Liker at det er en litt annerledes nettside, her lages inspirasjons artikler og tutorials. Så dette blir kjempe spennende! Ta turen gjerne turen over og kikk. Dette blir veldig spennende å gleder meg masse til de fremtidige prosjektene våre med mange spennende sponsorer.. Så her kommer det nok mange forskjellige bidrag  fra meg fremover med mange ulike designere! 
****
I has been so lucky that I was offered a place on barnemix design team. This is a bit different from the other sites, it's more of an inspiration and tutorial site. So this is going to be so exiting! They have a lot of different company's sponsoring them. So from now on it will be a lot off different design companys on my blog and i love it.. I only know about a few so its exiting for me to..
****
Her kommer et kort jeg har laget med dette kule stempelet fra polkadoodles, som kan kjøpes her:
****
Here is my card, with this awsome digital stamp from polkadoodles, and you can buy it here:


Hun er fargelagt med copic’s og jeg har brukt følgende farger:
****
I have colored with the following colour's
****
Hud/Skin: E21, 01,00 og 000
Lepper/Lips: E04 og R83
Hår/Hair: E79, 25, 15 og 21
Øyne/Eyes: E 79 og 25
Bluse/ Blouse: W 01, 00 og 000
Rosa/Pink: Rv69, 09, 06,04 og 02
Gråsvart/ GreyBlack: W09,07,05, 03, 01, 00 og 000
Lilla/Purple: V9

Selve kortet måtte jeg lage egen mal for å få til, så har jeg limt på blonder rundt kantene og pyntet med dieser, hjemmelagde blomster og charms.
Papiret er fra BoBunny, men er ganske gammelt, så vet ikke om det er å få tak i lenger. Ellers har jeg brukt noen dies på kortet, disse kommer fra ulike produsenter:
-          Sommer fugl disen er fra Joy crafts.
-          Sommerfugl swirl diesen er fra Joanna Sheen sin signature dies kolleksjon
-          Blomster diesen er en Brittania flower and leaf dies
****
The card itself i had to make on my ovn.. Then i glued laces around the edges and decorated it with dies, homemade flowers and charms.
The paper is from BoBunny, but its and old one so not shure if you can buy it anymore.
The dies are from the following comanys:
Butterfly dies from Joy crafts
The butterfly swirl is from Joanna sheen
Flower dies from Brittania flower and leafs






Kommentarer

  1. Veldig kult kort - deilig med kort som er litt annerledes og ikke alltid "standard firkantet" :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

BLOG HOP - Så spent..

Hei alle sammen, og velkommen til en ny utfordring her hos My Besties, denne gangen har vi i tillegg til vår utfordring også en bloghop!! / Hi everybody, and welcome to a new challenge here at My Besties Norge. In addition to our challenge, we also have a Blog Hop this time. Temaet denne gangen er høst eller høstfarger/ the theme this time is fall or colours you can see in fall Mitt bidrag denne gangen er et brettekort som jeg synes er ganske stilig.. =) Dette kommer det en tutorial på her på bloggen min etterhvert! =)  Jeg må virkelig bli bedre på å skrive ned hvilke farger jeg bruker.. Her er iallefall mitt høst bidrag.. Synes denne Bestien med blomster paraplyen! Du kan kjøpe henne her om du vil =) **** Then it was finally time for a new challenge over at My besties Norway, this time the theme is fall and colours you see in the fall. My inspiration this time is a folding card. I will make a tutorial on how to make this later. I really have to be better on writing down

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments