Gå til hovedinnhold

Mitt DT bidrag til My Bestie Norge - Halloween

Denne gangen er det halloween som er tema.. Her har jeg brukt GoKreate deis som kortbase, digien er Spider Ella og kan kjøpes her:
****
This time the theme is halloween. I have used the GoKreate dies for the card itself. the digital image is Spider Ella and you can buy her here:
Jeg oppdaget en ide noen hadde postet for en tid tilbake om å bruke puncher for å lage papir bånd og tenkte jeg måtte prøve dette. Følte det ga en litt edderkoppspinn følelse. :P 
***
I recently found and idea that you can make paper ribbons with your punches, and this is what i have done.. Felt it got a spiderweb feeling atleast.. :P
 Inni er det god plass til å skrive en skummel hilsen eller invitasjon
****
On the inside its a lot of space to write a scary regards or an invitation..


Jeg deltar med dette bidraget på følgende utfordringer/ I attend the following challenges:

Kommentarer

  1. and Tina


    Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

    Greetings Karin DT Coördinator

    SvarSlett
  2. aw just love the witch thanks for joining us at besties uk - carol uk dt x

    SvarSlett
  3. how lovely just love thecolours Thank you for Joining us at UK Besties Jane xx DT

    SvarSlett
  4. A great Halloween design - thanx for playing along at My Besties UK.
    Hugz, Jan (DT) xx

    SvarSlett
  5. Super cute card. I love everything about it. Thanks so much for playing along with us at My Besties Aussie Group. Dt Beverly

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create