Gå til hovedinnhold

Aurora wings

Omsider ble jeg ferdig med mitt aurora wings image. Dette ble forsiden til min copic farge bok! Her skal jeg samle alle fargekombinasjoner jeg liker etterhvert som de dukker opp!
****
Finally I managed to finish my Aurora Wings image. This ended up being my front page for my color journal.


Jeg valgte og holde siden litt enkel da det er masse detaljer i bilde og jeg ville la dette komme frem om ikke drukne i masse stasj!
****
I shose to keep it simple because of all the details in the image, and wanted that to be the sentr of attention!

Jeg deltar på følgende utfordringer/ I attend the following challenges: 

Kommentarer

  1. stunning
    thanks for playing with us at di's digi
    hugs
    céline

    SvarSlett
  2. Tina-Mari, this is gorgeous!! I love the pink and brown color scheme for the image, and you colored her and her doll beautifully. Such a pretty journal! Thank you for joining "Anything Goes" at AuroraWings. Good luck!

    Mitzi xx
    Artist/Owner AuroraWings

    SvarSlett
  3. Your card is gorgeous!
    Thank you for playing with us at Di's Digi Challenge.
    Hugs
    Tina
    www.findingyourniche67.blogspot.com

    SvarSlett
  4. What a perfect cover for your coloring journal. you've done such a gorgeous job with her, Tina-Mari! Thanks so much for joining our ATG challenge at Aurora Wings. xxD

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create