Gå til hovedinnhold

Dt for barnemix - All Dressed Up

Igjen var det tid for nytt innlegg fra meg, denne gangen er vi så heldige og ha All dressed up som sponsor! I disse juletider hadde jeg lyst til å gjøre noe som var litt annerledes! Så fra meg denne gangen kommer en julekule med et All dressed up digitalt stempel. Kjempe kjekt stempel å jobbe med, også er de jo så søte.








Jeg har som vanlig fargelagt med copics og fargene jeg har brukt er:
Hud; E11,04,21,00,000
Klær: E19,07 og T5
Veske: E49,47
Hår: E18,15,13,11


Julekulene har jeg kjøpt på interiørgleder,  ellers har jeg brukt mønsterpapir og bazill, masse glitter og osteklut.
Det var alt for meg denne gangen =)


Med dette prosjektet deltar jeg på følgende utfordring:
All dressed up

Kommentarer

  1. Very Sweet!! Thank You for sharing with us at All Dressed Up.

    SvarSlett
  2. Thank you for joining us at ADU , this is simply adorable and i like that you have turned it into a bauble too ..good luck Christine DT :)x

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create