Gå til hovedinnhold

Gjestedesigner for Kreativ scrapping

Jeg er så heldig at jeg ble valgt til å være gjestedesigner for Kreativ scrapping noe jeg selvsagt takket ja til. Mitt bidrag her ble et bursdagskort til min bror som fylte 25 år. 

Som mitt bidrag til temaet bursdag har jeg valgt å lage et steampunk inspirert bidrag med tag. Det vil si at tannhjulene på toppen er til å trekke opp. Dette har jeg gjort veldig enkelt ved å folde kortet mitt i to å lime sammen bunn og høyre side. Jeg har egentlig bare lekt meg med gesso, mister, 3D paste og stensiler.



Tag 1: brukte embossing paste og stencil med tall på når jeg var fornøyd med det sprayet jeg på med ulike mister og lot det tørke.

Tag 2: Her brukte jeg versamark og stemplet med gratulerer stempelet mitt. Deretter hadde jeg på embossing pulver.


Jeg har fargelagt motivet mitt med copic's, Jeg pleier nesten alltid å fargelegge først og så velge ark, men akkurat denne gangen hadde jeg på forhånd valgt ark og prøvde å få fargene mine til å passe med arkene så godt som mulig. 


Ellers har jeg distresset kanter på både ark og pynt. 












Størrelse:
6x6 inch, taggen er litt større.


Utstyr jeg har brukt:
Blekk:
Ranger- Distress ink, valnut stain
Stempler: 
Rick StDennis - digitalt stempel
Gratulerer stempel
Et rute stempel av ukjent produsent - kreativ scrapping har mange tøffe bakgrunnstempler og stempler til fargelegging her.
Papir: 
bazzill - brown
Graphic 45 papir - steampunk spells
Pynt: 
Charms - fyllepenn Utstyr: 
Ranger - heat it tool
Sizzix by Tim holtz - on the edge
Studio 490 - Embossing paste white
Ranger - Perfect pearls mist, cappuccino
Ranger - dylusions melted chocolate
Ranger - Slate grey
Ranger - White linen
Ranger - ink blending tool
Tim holtz - paper distresser
Tags dies - De har ikke akkurat denne men har mange andre stilige tags
Tim holtz - Distress powder, old paper
faber castell stencil pack
Rosa stencil
Joy craft - 3d puter
Tsukineko - versamark champagne

Teknikker: embossing, brukt stensiler og 3D paste, sverting og riving av kanter.


Det var alt for meg! Takk for at jeg fikk være gjestedesigner hos dere!

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

BLOG HOP - Så spent..

Hei alle sammen, og velkommen til en ny utfordring her hos My Besties, denne gangen har vi i tillegg til vår utfordring også en bloghop!! / Hi everybody, and welcome to a new challenge here at My Besties Norge. In addition to our challenge, we also have a Blog Hop this time. Temaet denne gangen er høst eller høstfarger/ the theme this time is fall or colours you can see in fall Mitt bidrag denne gangen er et brettekort som jeg synes er ganske stilig.. =) Dette kommer det en tutorial på her på bloggen min etterhvert! =)  Jeg må virkelig bli bedre på å skrive ned hvilke farger jeg bruker.. Her er iallefall mitt høst bidrag.. Synes denne Bestien med blomster paraplyen! Du kan kjøpe henne her om du vil =) **** Then it was finally time for a new challenge over at My besties Norway, this time the theme is fall and colours you see in the fall. My inspiration this time is a folding card. I will make a tutorial on how to make this later. I really have to be better on writing down

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments