Gå til hovedinnhold

Bursdagskort x2

Bursdagskort - da var bursdagskortene ferdig og overlevert. Dermed kan jeg lage ferdig innlegget til bloggen. Det var en stund jeg kjøpte knapper i bøtter og spann, jeg er sikkert ikke den eneste om det?! Men JEG oppdaget ganske raskt at knapper ikke var helt for meg.. Iallefall ikke i slik som de var. Det er ingen hemlighet at jeg elsker maling, klin og gris. Så her er steg for steg mine bursdagskort med knapper.

Steg 1: Dandere alle knappene slik jeg ville ha de. Deretter begynte den nøysommelige prosessen med å lime alle fast.

Steg 2: Svart matt gesso


Steg 3: Male knappene i ønsket pynt
Steg 4: Splashe maling

Steg 5 Pynte kortet



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create