Gå til hovedinnhold

Dt bidrag for barnemix - Annes Digital Art

Så var det tid for et nytt bidrag fra meg, denne gangen er det Annes Digital art som har bidratt med et koselig julestempel kalt stockings are hung! Jeg valgte denne gangen og lage en pakkelapp, jeg elsker og pakke inn gaver til jul og gjøre litt ekstra ut av det så pakkelapper er tingen hos meg!




Veldig enkel og søt pakke lapp, med god plass på baksiden om du ønsker å skrive en liten hilsen!

Stempelet er fargelagt med copic og fargene jeg har brukt er:
Rød: T5, E19+08
Flammer: Yr18,16 +Y19
Hår: E79,47,39,33
Blomsterpotte: E79,47,39
Fliser E35,33/E31,30
Ved:E37
Peis: W3,1

Jeg brukte 3D puter for å få litt effekt på pakkelappen
Dette var alt for meg for denne gangen.

Flott om dere titter innom barnemix sine sider også, der er det masse flott inspirasjon


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create