Gå til hovedinnhold

Fargelegging for Moon Flower - Coloring for Moon flower

Moon Flower har mange flotte digitale stempler å velge i, dette er den jeg har valgt å fargelegge denne måenden! Ta gjerne en titt i nettbutikken som du finner her. Moon flower has lots of different types of digital images and this was the one I chose to color this month. You can find the images here


Jeg har fargelagt med copics som alltid/ I have colored this one with copics as always! 
Fargene jeg har brukt er/The colors  have used is
Hud/Skin:E04,11,21,00,000
Hår/Hair:E18,15 YR23,Y21
Kjole/Dress: C9,B39,37,34,32
Rød/Red:R59,29,27,24,22
Øyne/Eyes: B18,16,14


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create