Gå til hovedinnhold

Fargelegging for Moon Flower/ Coloring for Moon Flower

Denne gangen fargelegger jeg denne skjønne fe'en =) Den finner du her sammen med mange andre flotte digitale stempler. Tenkte jeg skulle velge noen litt andre farger enn jeg pleier

This time I got to color up this cute fairy. You can get this and lots of others here. I thought i would pick some different colors than usual! 


Farger jeg har brukt/ Colors I have used
Hud/Skin: E04,11,21,00,000
Hår/Hair: E79,49,47,44
Vinger og toppen av soppen/Wings and mushroom hat: E89,87,84
Grønn/Green: C9,G99,Yg99,97,95,93
Resten av soppen/ The rest of the mushroom: E43,42,41


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create